Úvod Užitkový E-Shop

Užitkový E-shop

Email Tisk PDF

Filozofie našeho užitkového E-shopu vznikla z nového metodického zaměření na klienta.

  1. Na prvním místě je reálný užitek pro klienta (vyšší užitková přidaná hodnota), který zvýší filozofickou hodnotu jeho potřeb a cílů
  2. Na druhém místě je volba obchodní komunikace dle volby klienta. Nabízí se více variant. Například vše přes internet nebo smíšená forma komunikace, kdy si klient zvolí jednotlivé fáze pro příjem informací, pro poradenství, pro volbu parametrů i pro závěrečnou realizaci. Je to obdoba E-shopů v kombinaci s kamennými obchody.
  3. Na třetím místě je realizace potřeb klienta ve formě užitkových programů s vyšší užitkovou přidanou hodnotou (programové přínosy)

Výběr E-shopu:

  1. Klasický bez osobního kontaktu (vše přes internet + podpisy klasickou poštou)
    - výběr užitku + rámcové informace + poradenství + parametrová varianta +  schvalovací nebo připomínkový proces + realizace užitkového programu
  2. Kombinovaný s osobním kontaktem
    výběr užitku + rámcové informace (přes internet) + poradenství (osobní) + parametrová varianta (přes internet) + schvalovací nebo připomínkový proces (přes internet) + způsob realizace (osobní po ukončení schvalovacího procesu)

Postup:

  1. Výběr užitku
  2. Rámcový popis
  3. Poradenství – metodický princip
  4. Parametrová modelace
  5. Připomínková fáze
  6. Schvalovací fáze
  7. Způsob realizace